Viime vuonna aloitimme SHQS-laatujärjestelmään valmistautumisen. Yhtenä osa-alueena laatujärjestelmässä on palautteen kerääminen ja ensimmäistä kertaa vuoden […]
Tarinoita
11 artikkelia
Hoitokotimme kerää vuosittain asiakkailta palautetta toiminnasta asiakastyytyväisyyskyselyn muodossa. Palautteen kerää aina joko harjoittelussa oleva opiskelija […]
Kesäisenä läheistenpäivänä keräsimme asiakkaidemme läheisiltä palautetta toiminnastamme, kuten teemme joka vuosi. Kysymme avoimin kysymyksin sekä […]
Pian vuosi uus jo alkaa,saa nyt vanha jäädä taa.Uusi kymmen kun meidät saa,porukalla juhlistaa. Makkaratkin […]
Syyskuun alussa lähdimme parin ohjaajan ja useamman asukkaan kanssa kokeilemaan miltä tuntuu käydä ajelemassa huvipuistolaitteilla […]